Известие

Collapse
No announcement yet.

Дали не е дошло време цената на 155 да започне да се качва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
    Като върнеш номерата, трябва да ти останат някакви документи за номера на шасито и на мотора които остават твоя собственост и като я регистрираш наново първо технотест
    Тия въпросните документи за които говориш се наричат ТАЛОН и дали ще е хартиен или този от две части е все тая!
    Когато се върнат номерата, талоните също се носят в Кат, но там ги дупчат и ги ВРЪЩАТ на собственика.
    Пускането в движение е обратната процедура, колата отива в кат и минава каналите наново, след това се издават нови талони и номера и колата е отново на пътя (технотест не е изискван).

    Тая процедура е играна преди има няма 1 година.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #17
      Като се спира от кола движение, гледайте да я спирате "За съхранение в частен имот", а не "За разкомплектоване"!

      Важно е.
      Ако е "разкомплектоване", няма как да я регистрирате обратно.

      mimouzunov, съмнява ме да са ти били върнати номерата, големия талон дупчен и да не си минал Технотест за да върнеш колата на пътя.
      Я опиши по-подробно ситуацията. Какви документи на кола в какво състояние си имал?
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
        Като се спира от кола движение, гледайте да я спирате "За съхранение в частен имот", а не "За разкомплектоване"!

        Важно е.
        Ако е "разкомплектоване", няма как да я регистрирате обратно.

        mimouzunov, съмнява ме да са ти били върнати номерата, големия талон дупчен и да не си минал Технотест за да върнеш колата на пътя.
        Я опиши по-подробно ситуацията. Какви документи на кола в какво състояние си имал?
        Много неща може да те съмняват ,но...
        Отиваш в Кат с номерата и талоните, упоменаваш че я спираш от движение че ще е в частен имот, дупчат ти талоните и си отиваш от там по живо по здраво...
        Като искаш да я запуснеш наново единственото условие е да имаш валиден годишен технически преглед!!! Нямаш ли го ти е нужен вече технотеста.
        Мисля, че няма какво да кажа повече. (това написаното не са някакви догатки от сорта на някои чул нещо някъде си а е реален факт )
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #19
          А номерата (табелите) връщаш ли ги в КАТ?

          Ако да, как минаваш преглед без номера?

          Това, което май се опитваш да обясниш е, че кола "Спряна за съхранените в частен имот" можеш да я върнеш пак в движение само през КАТ (без технотест), НО само ако и докато има валиден преглед (т.е. максимум година откакто си върнал номерата).
          Това е вярно, но е подробност, която иска малко повече обяснение, а не генерализиране!


          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Пускането в движение е обратната процедура, колата отива в кат и минава каналите наново, след това се издават нови талони и номера и колата е отново на пътя (технотест не е изискван).
          Last edited by Speeder; d.m.y г., 17:42.
          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

          www.ClassicCar-bg.com

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
            А номерата (табелите) връщаш ли ги в КАТ?

            Ако да, как минаваш преглед без номера?

            Това, което май се опитваш да обясниш е, че кола "Спряна за съхранените в частен имот" можеш да я върнеш пак в движение само през КАТ (без технотест), НО само ако и докато има валиден преглед (т.е. максимум година откакто си върнал номерата).
            Това е вярно, но е подробност, която иска малко повече обяснение, а не генерализиране!
            Да, старите номера си заминават в кат...
            След като идеш там за новата регистрация си имаш вече нов талон и нови номера.
            И да горното е валидно докато имаш валиден преглед!
            То това е важното!

            Важното е, че тая система работи, пробвано е!
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #21
              Благодаря за инфото....ясно е, че като е е била колата няколко години без регистрация, няма да я има в база дани на КАТ....от там технотест,....интересува ме, за да си направя проста сметка...колко излиза пускането отново в движение...?....

              ---------- Post added at 12:16 ---------- Previous post was at 12:10 ----------

              Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
              Като се спира от кола движение, гледайте да я спирате "За съхранение в частен имот", а не "За разкомплектоване"!

              Важно е.
              Ако е "разкомплектоване", няма как да я регистрирате обратно.

              mimouzunov, съмнява ме да са ти били върнати номерата, големия талон дупчен и да не си минал Технотест за да върнеш колата на пътя.
              Я опиши по-подробно ситуацията. Какви документи на кола в какво състояние си имал?
              Знам, че имаш голям опит с ретро автомобилите....какво би ме посъветвал, да направя.....тези 300 лв.за скрап... например които мога да ги взема сега, мога да ги взема и утре, ама не си заслужава да хвърлям една вещ, която е в много добро състояние, а и се е превърнала в някаква ценост за мен....за части не коментира...все още има бая от тях на пазара...
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                Благодаря за инфото....ясно е, че като е е била колата няколко години без регистрация, няма да я има в база дани на КАТ....от там технотест,....интересува ме, за да си направя проста сметка...колко излиза пускането отново в движение...?....

                ---------- Post added at 12:16 ---------- Previous post was at 12:10 ----------


                Знам, че имаш голям опит с ретро автомобилите....какво би ме посъветвал, да направя.....тези 300 лв.за скрап... например които мога да ги взема сега, мога да ги взема и утре, ама не си заслужава да хвърлям една вещ, която е в много добро състояние, а и се е превърнала в някаква ценост за мен....за части не коментира...все още има бая от тях на пазара...
                Сваляй колектора, дръжките и огледалата и викай Надин войвода

                Пази си я бе, а как си пазим Рунтото. Що се вкарваш във филми с дерегистрации и тъпотии.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                  Сваляй колектора, дръжките и огледалата и викай Надин войвода

                  Пази си я бе, а как си пазим Рунтото. Що се вкарваш във филми с дерегистрации и тъпотии.
                  Ела плащай на три коли данъци, гражданска и ги подържай и т.н..., па ще те питамам......просто търся рентабилно решение...
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • #24
                    Не го мисли, щом се сантимент. Консервирай я добре, прибери я. Щом има къде да я държиш. Все пак живеем в бегето, срещу съответната сума всичко става, а на това бижу и след 20 години ще покрие всички норми и изисквания.

                    Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
                    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                      Ела плащай на три коли данъци, гражданска и ги подържай и т.н..., па ще те питамам......просто търся рентабилно решение...
                      E па 2 така ги обгрижвам бе, като на джипа и каско му плащам а не е никак евтино...... а се возя основно със служебна

                      Кефи ли си те колицата, не си я поабвай, после ше се проклинаш.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        E па 2 така ги обгрижвам бе, като на джипа и каско му плащам а не е никак евтино...... а се возя основно със служебна



                        Кефи ли си те колицата, не си я поабвай, после ше се проклинаш.
                        Баце, що да хвърля пари на вяръра? Спира я и я консервира.

                        Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
                        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                          Баце, що да хвърля пари на вяръра? Спира я и я консервира.

                          Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
                          Що после я стане па кола я не. За мене варианта е или си е кола или на скрап. От скрап кола да стане, не ми е оферта.
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            E па 2 така ги обгрижвам бе, като на джипа и каско му плащам а не е никак евтино...... а се возя основно със служебна

                            Кефи ли си те колицата, не си я поабвай, после ше се проклинаш.
                            Всеки се разпростира според възможностите си...просто търся най рентабилното решение...

                            ---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:48 ----------

                            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            Що после я стане па кола я не. За мене варианта е или си е кола или на скрап. От скрап кола да стане, не ми е оферта.
                            Колата преди това беше консервирана за три години....кара се след това четири години.....и не е скраб....е направиха се някой ремонти, ама те са наложителни и ако е ползваш ежедневно.....това не ме плаши.....всичко е грижи, а тук говорим за пари, тоез кое е по изгодно в тоя случай....
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #29
                              Аз тоя термин "рентабилно" не съм го проверявал в уикипедия, но ми се струва, че търсиш най-евтиното сантиментално решение на проблема.

                              Най-голяма вероятност тази кола да се спре за определен период и след това да се върне пак на пътя е да си пазиш номерата, документите и да и плащаш само данък.

                              Мятай я в някой гараж, ако имаш, и си плащай данъка.

                              Иначе, най-доходоносно е да я разглобиш за части и останалото на скрап...
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment


                              • #30
                                Тъжната истина е че няма смисъл освен ако не е някой по-специален модел. Тези коли са на по 25 години и за да станат хубави ретро екземпляри трябва една камара пари. Да не говорим че корозията я има независимо дали я виждаш. Нали ги гледаш тия по Дискавъри какво правят, две седмици в професионален сервиз и половината ламарини нови. И аз моята така я гледах няколко години пред блока и на края неминуемото стана, 400 лева от части и 400 лева от желязо….
                                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                                Peugeot 508 RXH 02.2013

                                Comment

                                Working...
                                X